28 Şubat 2013 Perşembe

ŞEKER HAMURLU PASTALAR

  Şeker hamurlu pasta yapmaya bayılıyorum.Oyun hamuru gibi oynamak,istediğin zaman yiyebilmek herhalde bu olayı cazip kılan.Belki de oğlumun çok düşkün olması bu hamura, bilemiyorum.Ben dört yıl evvel tanıştım bu hamurla, keşke daha önce deneseymişim.Evet düşündüğün zaman içinde ne var glikoz,gliserin,jelatin ve bol miktarda şeker...Ama bir de şöyle düşünün hepimiz ne kadar istemesek de paketteki ürünleri çocuklarımıza yediriyoruz.Fark ne, bunu yemek istemezsen sıyır, içindeki pastayı ye ya da ufaklığın o günkü abur cubur hakkını bununla kullan.Diyelim hazır pasta aldın e onlar çok mu masum.Ben kendimi böyle kandırıyorum.Sizi bilemem.Ama eğer değişik bir fikriniz varsa ben açığım.Bir de olayı masumlaştırmak için kendim evde jelibondan,marshmallowdan denedim.Hatta tüm malzemeleri alıp da kendim yaptım ama, hepsi aynı kapıya çıkıyor sonuçta.Sırayla bütün tarifleri vermeyi planlıyorum.Sizde deneyin,hangisinden memnun olursanız benimle mutlaka paylaşın,biliyorsunuz ki bu bloğun amacı bilgi paylaşımı...
Elime ilk şeker hamuru almam en küçük yeğenim canım Melisa'mın 1. yaş doğum dünü vesilesiyle oldu.O zamanlar blog yazmak yok aklımda tabii ki, o yüzden resimleyebilmiş olduklarımı göstermek istedim.Keşke daha fazla fotoğraflamak aklıma gelseydi.Neyse bundan sonra hepsini kayıt altına alacağıma emin olabilirsiniz.

  Bu oğlumun 3. yaş doğum günü pastası.Canım oğlum kuru kafalara  hayrandı resmen. Üzerinde kuru kafa yoksa kıyafetleri giymeyi bile reddediyordu.Elektrik trafoları sakinleşme duraklarımızdı:))) Ne zor günlerdi...
 
 
 Bunları da masada hoşluk olsun diye hazırlamıştım.

Bu da kızımın 1. yaş doğum günü pastası.1 şeklinde
kalıbım yoktu ben de tepsiye döktüğüm hamurdan kendim keserek hazırladım.Arasında ganaj kreması,muz ve badem vardı.
 
 
"Çocuklar parmaklamak serbest"

Bu da sözüm ona,kızımın 2. yaş doğum günü pastası.Tamamiyle abisinin istekleri doğrultusunda hazırlanmış ve çoğunluğu abisinin arkadaşlarından oluşan bir doğum günü partisi oldu
.


Angry Birds çılgınlığı bizi de sarmış durumda.Tek tek uğraştığım (eşimin yardımlarını da göz ardı edemem) o kuşlar ve domuzlar bir lokmada miniklerin ağzında yok olup gitti:)
 

Bu da sevgili,biricik yeğenim Esra'nın 17 yaş doğum pastası.İçinde pastacı kreması ve muz var.Nasıl olduysa içini fotoğraflamak aklıma gelmiş.Malum oldu galiba:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder